مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-08سياسي

افتتاح همزمان 46 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان مهدیشهر


در آیینی با حضور استاندار سمنان و مسوولان شهرستان مهدیشهر 46 پروژه عمرانی و اقتصادی این  شهرستان با اعتباری 65میلیارد تومانی به بهره براری رسید.

- ایسنا/سمنان در آیینی با حضور استاندار سمنان و مسوولان شهرستان مهدیشهر 46 پروژه عمرانی و اقتصادی این  شهرستان با اعتباری 65میلیارد تومانی به بهره براری رسید.

حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: مسوولان باید همه توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب و ایام الله دهه فجر، خروج از ظلمات و رسیدن به نور و روشنایی بود افزود: با پیروزی انقلاب ، ظلمات در عدالت، به رسیدگی به محرومان و تحول عظیم در سازندگی کشور تبدیل شد.

امام جمعه مهدیشهر بر لزوم معرفی انقلاب به نسل جوان تاکید و تصریح کرد: امروز با نسلی روبرو هستیم که آن دوران را حس نکرده است و باید مسائل و فضای آن دوران برای آنان تبیین شود.

وی با اشاره به آرمان های انقلاب امام و مردمی بودن آن اظهار کرد: باید به سمت ساده زیستی رفته و فضای زیبای اوایل انقلاب را در مدیریت خود پیاده کنیم.

بارانی با اشاره به مشارکت های مردمی در شهرستان مهدیشهر گفت: مردم مهدیشهر بالغ بر 20 میلیارد تومان در بحث کرونا و امور خیر کمک کردند که تمام این مسائل نور همدلی و وحدت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 46 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان مهدیشهر

افتتاح همزمان 46 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان مهدیشهر